جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بازداشت یک فرد انتحاری در مرکز ولایت تخار

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ریاست عمومی امنیت ملی از بازداشت یک فرد انتحاری در شهر تالقان، مرکز ولایت تخار خبر داده است.
ریاست امنیت ملی امروز چهارشنبه(3میزان) با نشر یک خبرنامه گفته است که نیروهای قطعات خاص این ریاست در یک عملیات خاص، یک نوجوان انتحاری را از مربوطات شهر تالقان، مرکز ولایت تخار بازداشت نموده اند.

NDS
در خبرنامه این ریاست آمده است که فرد انتحاری بازداشت شده، رحمت الله مشهور به عمر نام دارد و یک ماه قبل جذب گروه طالبان شده و عازم ولسوالی دشت ارچی ولایت قندز گردیده بود.
به گفته امنیت ملی، این فرد توسط فرمانده صد نفری طالبان به نام عمر آماده به حمله انتحاری در شهر تالقان گردیده بود، تا مراکز و سایت های انتخاباتی را هدف حمله انتحاری قرار دهد که قبل از رسیدن به هدف، توسط نیروهای امنیت ملی شناسایی و بازداشت شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان