وزارت معارف: کشانیدن منسوبین معارف به کمپاین‌ها و مسایل انتخاباتی ممنوع است

توسطروایت زنده

مهر ۲, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

وزارت معارف اعلام کرده است که توظیف و کشانیدن منسوبین معارف در کارزارهای انتخاباتی و استفاده از ابزار و امکانات معارف به سود نامزدان انتخاباتی ممنوع است.

وزارت معارف امروز سه‌شنبه(2میزان) با نشر یک خبرنامه گفته است که این وزارت به حیث اداره‌ بی طرف و غیرسیاسی،‌ بر اساس قانون انتخابات مکلف شده تا برای تحقق روند مردم‌سالاری، تنها در روز برگزاری انتخابات با کمیسیون‌ انتخابات همکاری نموده و زمینه‌ تسهیل روند رای‌دهی را از طریق در اختیار گذاشتن صنوف درسی برای ایجاد مراکز رای‌دهی مساعد نماید.

education

وزارت معارف همچنان به ریاست‌های معارف در مرکز و ولایات و تمامی ادارات مرتبط به این وزارت هدایت داده تا به منظور حفظ بی‌طرفی معارف و با در نظرداشت ارجحیت مکلفیت‌ها و وظایف بزرگترِ این اداره در قبال تدریس و تعلیم دانش‌آموزان، از توظیف و کشانیدن منسوبین معارف، در کارزارهای انتخاباتی و دخیل شدن در مسایل انتخاباتی پرهیز نمایند.

وزارت معارف تاکید کرده است که اعضای نظارت تعلیمی مکلفیت دارند تا از تطبیق این هدایت در مرکز و ولایات نظارت کرده و آن را با مسوولان ارشد این وزارت شریک سازند.

این درحالی است که پیش از این وزارت معارف اعلام کرده بود که کسی حق ندارد برای پذیرایی از مقام های حکومتی از شاگردان معارف استفاده کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *