جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

دو متهم به ربودن و قتل یک کودک در کابل، به اعدام محکوم شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دادستانی کل اعلام کرده است که دو تن به اتهام ربودن و قتل یک کودک در کابل از سوی دادگاه ابتدایی محکوم به اعدام شده‌اند.

دادستانی کل امروز دوشنبه(1میزان) با نشر یک خبرنامه گفته است که سمیع‌الله، یک کودک هفت ساله، در تاریخ ۱۳ ماه دلو سال ۱۳۹۷ خورشیدی، از حوزه دوازدهم شهر کابل ربوده شد و به قتل رسید.

این اداره خاطرنشان کرده که به دنبال این رویداد، این پرونده توسط دادستانی کل مورد بررسی قرار گرفت و پس از تحقیقات لازم و درخواست مجازات از جانب دادستان قضیه، به دادگاه فرستاده شد.

presicutor

در ادامه، جلسه قضایی دادگاه ابتدایی در حضور طرفین قضیه و وکلای مدافع متهمان، به تاریخ ۱۲ سنبله سال جاری برگزار گردید و این دادگاه، دو متهم از 6 متهم این پرونده به نام احمدالله و صفت‌الله را به جرم ربودن منجر به قتل به اشد مجازات(اعدام) محکوم کرد.

هم‌چنین دادگاه ابتدایی سه متهم دیگر این پرونده به نام‌های رفیع‌الله، راحت‌گل و محمدیار را به همین جرم، به 30 سال حبس تنفیذی(زندان) محکوم به مجازات کرده است.

این در حالی است که به گفته دادستانی کل، دادستان قضیه، فیصله دادگاه مبنی بر اعدام احمدالله و صفت‌الله را تأیید و در سایر موارد بر حکم دادگاه اعتراض کرده است.

دادستانی کل خاطرنشان کرد که از سال ۱۳۹۵ -۱۳۹۷ خورشیدی، ۵۷۴ قضیه ربودن به شمول یک‌هزار و ۳۳ متهم و مظنون، از سوی ریاست دادستانی مبارزه با جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی رسیدگی شده است. از این میان ۳۷ تن محکوم به اعدام و متباقی افراد، از شش ماه تا 30 سال محکوم به زندان شده‌اند. حکم اعدام سه تن از این افراد نیز اجرا شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان