دادستانی کل: ملیحه حسن و حمیرا حقمل برای تداوی از زندان به شفاخانه منتقل شده‌اند

توسطروایت زنده

مهر ۱, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

سخنگوی دادستانی کل می‌گوید، ملیحه حسن و حمیرا حقمل دو تن از کمیشنران پیشین کمیسیون‌های انتخاباتی برای تداوی از زندان به شفاخانه منتقل شده‌اند.

جمشید رسولی شب گذشته(یک‌شنبه، 31سنبله) با بیان این مطلب گفته است که ملیحه حسن و حمیرا حقمل، دو تن از کمیشنران پیشین کمیسیون‌های انتخاباتی که چند روز قبل در پیوند به یک قضیه انتخاباتی از جانب محکمه، محکوم به زندان گردیده بودند، برای معالجه و تداوی به شفاخانه منتقل گردیده و تحت درمان قرار دارند.

maliha

این اظهارات سخنگوی دادستانی کل در حالی مطرح شده است که شماری از بستگان ملیحه حسن و حمیرا حقمل به رسانه‌ها گفته بودند که این دو کمیشنر پیشین کمیسیون‌های انتخاباتی از بیماری رنج می‌برند، اما برای درمان به شفاخانه منتقل نشده‌اند.

این در حالی است که محکمه ابتدایی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری به تاریخ 12 سنبله رییس و شش کمیشنر پیشین کمیسیون مستقل انتخابات و رییس و دو کمیشنر سابق کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی را به پنج سال زندان محکوم کرده بود.

بیماری محلیحه حسن و عدم انتقال او از زندان به شفاخانه واکنش کاربران فضای مجازی افغانستان را نیز در پی داشت و این کاربران خواهان انتقال او از زندان به شفاخانه برای درمان بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *