جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دیدار خلیلزاد و عمران خان در نیویارک؛ پاکستان خواستار از سرگیری مذاکرات امریکا و طالبان شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان در حاشیه سفر عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان به نیویارک، با او دیدار و گفتگو کرده است.

شاه‌محمود قریشی، وزیرخارجه پاکستان با بیا این خبر به رسانه‌ها گفته است، این دیدار روز گذشته(یک‌شنبه، 31سنبله) در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویارک، با زلمی خلیل‌زاد، فرستاده ویژه امریکا برای صلح افغانستان و هم‌چنین لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه صورت گرفته است.

us

به گفته وزیر خارجه پاکستان، زلمی خلیل‌زاد دراین دیدار درباره گفت‌وگوهایش با طالبان، و انتظارهایی که او در آینده از روند صلح افغانستان دارد، توضیحات داده است.

در همین حال رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که عمران خان در این دیدار خواستار از سرگیری مذاکرات بین طالبان و امریکا شده است.

این در حالی است که پس از متوقف شدن روند صلح افغانستان توسط رییس‌جمهور امریکا، این نخستین حضور خلیل‌زاد در دیدار با مقام‌های کشورها و گروه‌های مربوط به این روند است. خلیلزاد هفته گذشته در یک نشست سری به سوالات نمایندگان کنگره امریکا در مورد روند صلح افغانستان نیز پاسخ داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان