امضای 15 توافق‌نامه همکاری در زمینه هماهنگی عرضه خدمات به افراد دارای معلولیت در کشور

توسطروایت زنده

شهریور ۲۸, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

وزارت دولت در امور شهدا و معلولین 15 توافق‌تنامه همکاری را با مسوولان موسسات همکار ملی و بین‌المللی فعال در زمینه معلولیت امضا کرد.

لعل‌الدین آریوبی، وزیر دولت در امور شهدا و معلولین امروز پنجشنبه(28سنبله) هنگام امضای این توافق‌نامه‌ها در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت در کابل گفت، موسساتی که با آن‌ها توافق‌نامه امضا شده، در بخش‌های بازتوانی فیزیکی، آموزش، تقویت اقتصادی، ادغام مجدد در جامعه، مشارکت سیاسی، ساخت اعضای بدن مصنوعی، ورزش، روان درمانی و مشوره‌دهی اجتماعی و فرهنگی برای افراد دارای معلولیت فعالیت می‌کنند.

آریوبی افزود، فعالیت‌های این موسسات تقریبا تمام ولایت‌ها را تحت پوشش قرار داده و به افراد دارای معلولیت به هدف خودکفایی و خوداتکایی، خدمات عرضه می‌کنند.

laludin kost

او خاطرنشان کرد، هدف از امضای این توافق‌نامه‌ها با موسسات فعال در بخش معلولیت، هماهنگی لازم برای همکاری‌های دوجانبه، ایجاد پلان کاری مشترک، کیفیت خدمات و تشخیص نیازمندی‌های اساسی افراد دارای معلولیت است.

به گفته آریوبی، این موافقت‌نامه‌ها زمینه را برای وزارت دولت در امور شهدا و معلولین فراهم خواهد کرد تا عرضه خدمات به افراد دارای معلولیت را در سراسر کشور به گونه درست مدیریت کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *