جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

جمع آوری بیش از 250 معتاد مواد مخدر از کابل و بدخشان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله اعلام کرده است که بیش از 250 معتاد به مخدر را از ولایات کابل و بدخشان جمع آوری کرده است. همچنین 13 تن در پیوند به قاچاق مواد مخدر از شش ولایت کشور بازداشت شده اند.

وزارت داخله امروز یک‌شنبه(24سنبله) با نشر یک خبرنامه گفته است که پولیس مبارزه با مواد مخدر ولايت هاي ننگرهار، کابل، هرات، خوست، قندهار و فاریاب در چندین عملیات جداگانه، 13 تن را در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

druge

در این خبرنامه آمده است که از نزد این بازداشت شدگان مواد مخدر نوع چرس، شیشه، هروئین، تریاک و تابلیت K به دست پولیس آمده است.

همچنین به گفته وزارت داخله، در دو عملیات نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر، 210 معتاد از نواحی سوم، پنجم، ششم، هشتم و هفدهم شهر کابل و 44 معتاد دیگر از مربوطات شهر فیض‌آباد ولایت بدخشان جمع‌آوری و جهت تداوی به بیمارستان ها معرفی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان