وزارت دفاع: 169 هراس‌افکن در 24 ساعت گذشته در 13 ولایت کشته شده‌اند

توسطروایت زنده

شهریور ۲۴, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

وزارت دفاع کشور می‌گوید که در طول 24 ساعت گذشته 169 هراس‌افکن در عملیات‌های مختلف تهاجمی و پاکسازی در 13 ولایت کشته و 39 تن دیگر زخمی شده‌اند.

در یک خبرنامه امروز یک‌شنبه(24 سنبله) وزارت دفاع در این مورد آمده است: “نیروهای دفاعی و امنیتی کشور طی 24 ساعت گذشته 20 عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی برنامه‌ریزی شده، 84 مورد وظایف خاص کوماندویی و 32 ضربه هوایی را به منظور از بین بردن لانه‌های دشمن و رفع تهدیدات ایجاد شده در 13 ولایت کشور راه‌اندازی کرده‌اند؛ در نتیجه این عملیات‌ها 169 هراس‌افکن کشته و 39 تن دیگر زخمی گردیده‌اند”.

1

این وزارت به عنوان مثال گفته که در نتیجه ضربات هوایی در ولسوالی ورممی ولایت پکتیکا، 84 هراس‌افکن کشته و 20 تن زخمی شده و هم‌چنین 23 موترسایکل، یک موتر و مقداری سلاح و مهمات آن‌ها از بین برده شده است.

از سوی دیگر، در ولایت غزنی، در نتیجه ضربات هوایی عملیات خاص مشترک و انداخت متقابل در ولسوالی‌های مقر، واغظ، قره‌باغ و مرکز ولایت، 34 هراس‌افکن کشته شده است. هم‌چنین مقداری سلاح و مهمات، 26 موترسایکل، یک موتر، یک کارخانه ماین‌سازی، 166 حلقه ماین مختلف و 1470 کیلوگرام مواد انفجاری از بین برده شده است.

در فاریاب نیز در نتیجه حملات هوایی در ولسوالی گرزیوان، 14 دهشت‌افگن کشته و 12 تن دیگر زخمی گردیده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *