جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

اطمینان نهاد امنیتی؛ 72 هزار نیروی امنیتی برای تامین امنیت انتخابات توظیف می‌شوند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگویان وزارت دفاع و وزارت داخله از تأمین امنیت انتخابات اطمینان داده، می‌گویند که 72 هزار نیروی امنیتی تا چند روز دیگر برای تأمین امنیت انتخابات توظیف می‌شوند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله امروز یک‌شنبه(24سنبله) در یک نشست مشترک خبری در کابل گفت: “پروسه انتخابات یک پروسه مهم و تاریخی است. وزارت داخله از قبل روی یک پلان جامع برای تأمین امنیت این پروسه کار کرده است”.

وی افزود، پلان امنیتی در سه مرحله، پیش از انتخابات، در جریان انتخابات و بعد از انتخابات ترتیب شده و از شروع کمپاین‌ها تاکنون، امنیت 130 تجمع انتخاباتی تأمین شده است.

election 2

رحیمی تاکید کرد، برای اولین‌بار در تاریخ افغانستان در نتیجه تلاش‌های نیروهای امنیتی و همکاری مردم، هیچ نوع خلأ امنیتی در برنامه‌های انتخاباتی صورت نگرفته است.

در همین حال روح‌الله احمدزی، سخنگوی وزارت دفاع در این نشست گفت، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور برای تأمین امنیت روند انتخابات توظیف و آماده تأمین کامل امنیت انتخابات در سراسر کشور اند.

احمدزی افزود، در هماهنگی نزدیک با کمیسیون مستقل انتخابات، تمام مواد حساس و غیرحساس انتخاباتی به وقت معین به تمام ولایات کشور رسیده و می‌رسد.

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: “پیام ما به طالبان این است که خود را به زحمت نکنید، خود را نکشید و راه صلح و زندگی زیر بیرق افغانستان را انتخاب کنید.”

وی درباره کشته شدن حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن در مرز افغانستان و پاکستان اضافه کرد، گزارش‌هایی مبنی بر کشته شدن پسر بن لادن به آن‌ها رسیده، اما نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در این عملیات نقشی نداشته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان