جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پیوستن 63 شورشی طالب به دولت در ولایت بدخشان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت بدخشان می‌گویند که 63 شورشی طالب در این ولایت به دولت پیوسته‌اند.

دفتر والی بدخشان در یک خبرنامه در این مورد گفته است: “صبح امروز شنبه(23سنبله) 63 تن از شورشیان طالب که قبلا در مربوطات ولسوالی‌های یمگان و یفتل بالا، با 46 میل سلاح مختلف فعالیت ضد دولتی داشتند، در حضورداشت محمد ذکریا سودا، والی ولایت بدخشان، رییس شورای علما، شماری از وکلای شورای ولایتی، مسؤولین نظامی و رسانه‌ها به روند صلح پیوستند”.

taliban5

والی بدخشان در این مراسم گفته است: “بدخشان دیگر لانه تروریستان داخلی و خارجی نیست و اگر مخالفین مسلح حکومت به صلح نپیوندند، نابود خواهند شد”.

این در حالی است که عملیات گسترده نیروهای امنیتی از دو هفته به این‌سو در ولایت بدخشان ادامه دارد و این نیروها توانسته‌اند سه ولسوالی تحت کنترول طالبان را پس بگیرند.

روز گذشته نیز دفتر والی تخار از تسلیم شدن 42 شورشی طالب به دولت خبر داده بود، اما ساعتی پس از آن، گروه طالبان آن را رد کرد و افراد تسلیم شده را نیروهای پولیس محلی خواند که در ولسوالی یمگان بدخشان به گروه طالبان تسلیم شده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان