جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

مک‌کینزی: امریکا و ناتو برای ایجاد زمینه یک انتخابات فراگیر در افغانستان آماده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

فرمانده عمومی نیروهای امریکا و ناتو در آسیای میانه از آمادگی تام و قاطع این نیروها برای همکاری با نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در تمامی عرصه‌ها، به خصوص در سرکوب هراس‌افگنان برای ایجاد زمینه یک انتخابات فراگیر تأکید کرد.

جنرال مک‌کینزی، روز گذشته(سه‌شنبه، ۱۹ سنبله) در  دیدار با جنرال احمدزی، فرمانده قول اردوی ۲۰۹ شاهین در کمپ مارمُل ولایت بلخ، روی حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان، مسایل امنیتی و انتخابات پیشرو بحث و گفتگو کرد.

وی در این دیدار از تغییر موقف ایالات متحده آمریکا و ناتو در قبال تروریستان طالب سخن گفته و بر سر کوب قاطع این گروه تروریستی تاکید نمود.

mac

همچنان در این دیدار جنرال احمدزی نیز از مساعی مشترک و هماهنگی خوب با نیروهای حمایت قاطع به منظور سرکوب دشمن مشترک تاکید نمود و افزود که نیروهای امنیتی افغانستان با حمایت همکاران بین‌المللی به خصوص قوای هوایی ایالات متحده آمریکا، ناتو و قوای هوایی افغانستان، مُهلک‌ترین ضربات را بر هسته‌های تصمیم‌گیری دشمن وارد و مکانیزم تحرک دشمن را به صورت اساسی مختل ساخته است.

وی نیز به روند انتخابات اشاره نمود و گفت: “نیروهای امنیتی افغان متعهد است تا این پروسه ملی را با همکاری و حمایات همکاران بین المللی تامین امنیت نمایند و زمینه مشارکت عمومی مردم را برای تعیین سرنوشت سیاسی‌شان مساعد سازند”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان