جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

کشته شدن چهار برادر در عملیات نیروهای امنیت ملی در ننگرهار

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی اعلام کرده اند که 4 برادر در عملیات قطعه 02 امنیت ملی در مرکز ولایت ننگرهار کشته شده اند.

ضابط امیر محمد، یک عضو شورای ولایتی ننگرهار امروز پنجشنبه(14سنبله) به خبرنامه گفت، در نتیجه عملیات نیروهای امنیت ملی در این ولایت چهار برادر کشته شده اند.

nangarhar

این عضو شورای ولایتی ننگرهار افزود، تا کنون مشخص نیست که این چهار برادر در عملیات ضد دولتی و تخریبی دست داشته اند یا خیر، اما شماری از شهروندان شهر جلال آباد در پیوند به این رویداد تظاهرات کرده و جسد این چهار تن را در مقابل دروازه ولایت آورده اند.

در همین  حال دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار گفته است که این عملیات توسط قطعه 02 امنیت ملی در مربوطات شهر جلال آباد انجام شده که در نتیجه آن 4 غیر نظامی کشته شده اند.

دفتر والی ننگرهار از رییس جمهور خواسته است تا در مورد این رویداد تحقیقات صورت گیرد و از وقوع چنین رویدادی در آینده جلوگیری شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان