جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

تکمیلی/ انفجار موتر بمب در لوگر؛ طالبان مسئولیت آن را به عهده گرفت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت لوگر می‌گویند که انفجار ساعتی پیش در مرکز این ولایت، ناشی از یک موتر بمب بوده که در دروازه لوای نیروهای ارتش در شهر پل علم منفجر شده است.

محمدقسيم صديقى، عضو شورای ولایتی لوگر با بیان این خبر به خبرنامه گفت: “حوالی ساعت 1 بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه(14سنبله) یک موتر نوع سراچه مملو از مواد انفجاری در قراول لوای چهارم قول اردوی 203 تندر در ساحه پاتخواب از مربوطات مرکز ولایت لوگر انفجار کرده است”.

LOGAR

صدیقی افزود، گزارش‌هایی وجود دارد که هدف این حمله کاروان نیروهای خارجی بوده، اما تا کنون از جزییات تلفات این انفجار گزارشی در دست نیست.

این در حالی است که گروه طالبان مسوولیت این رویداد را به عهده گرفته و ادعا کرده که در این رویداد شماری زیادی از نیروهای خارجی و افغانستان کشته شده‌اند.

این دومین انفجار نیرومند در یک روز در کشور می‌باشد که گروه طالبان مسوولیت آن‌را به عهده می‌گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان