جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

روسیه از توافق‌نامه صلح افغانستان پشتیبانی می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که مسکو بدون قید و شرط از توافق‌نامه صلح افغانستان حمایت می‌کند.

واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد روز گذشته(12 سنبله) اظهار داشت که مسکو آماده است از توافق‌نامه صلح افغانستان، بدون در نظر داشت این‌که چه کسی آن را آماده می‌سازد، حمایت کند.

وی گفت: “ما بدون در نظر گرفتن این‌که چه کسی توافق‌نامه صلح افغانستان را هماهنگ می‌کند، از این توافق‌نامه پشتیبانی خواهیم کرد.”

russia

این دیپلومات ارشد روسی در جواب سوالی مبنی بر نقش شورای امنیت سازمان ملل در توافق‌نامه صلح افغانستان بیان کرد: “در حال حاضر ابراز نظر در این مورد بسیار دشوار است. ما محتوای این توافق‌نامه را نمی‌دانیم، و اطلاعی در مورد فرمت آن نداریم.”

این در حالی است که توافق‌نامه صلح بین ایالات متحده و گروه طالبان نهایی شده است. زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه ایالات متحده برای صلح افغانستان جزییات پیش‌نویس این توافق‌نامه را در اختیار رئیس‌جمهور و رئیس اجرایی حکومت قرار داده‌ است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان