جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پس لرزه‌های انفجار موتر بمب بر کمپ گرین ولیج؛ باشندگان محل دست به اعتراض زدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از انفجار شب گذشته موتر بمب بر کمپ گرین ولیج در ناحیه نهم شهر کابل، شماری از باشندگان این محل دست به اعتراض زده‌اند.

فردوس فرامرز، سخنگوی پولیس کابل با تایید این اعتراض به خبرنامه گفت: “شماری از باشندگان محل پس از انفجار موتر بمب بالای کمپ گرین ولیج در ناحیه نهم شهر کابل دست به اعتراض زده‌اند”.

فرامرز در این مورد جزییات بیشتری نداد.

گفته می‌شود معترضان خواهان انتقال کمپ گرین ولیج از این ساحه مسکونی شده و تلاش دارند داخل این کمپ شوند، که با مقاومت نیروهای پولیس روبرو شده‌اند.

kabul

بر اساس آخرین گزارش ها، لحظاتی پیش این اعتراضات به خشونت کشیده شد و معترضان با چوب و سنگ بر نیروهای پولیس حمله ور شده اند.

در همین حال شرکت برشنا گفته است که در اثر انفجار موتر بمب در ساحاحه قابل بای، لین-۱۵ کیلوولت E ۴۱ و E19 تخریب گردیده و بخشی از پارک‌های صنعتی پلچرخی، مکرویان اول، ساحات اندیمارک و‌ پل محمود خان فاقد برق شده است.

این در حالی است که حوالی ساعت ۹:۵۵ شب گذشته(دوشنبه، 11 سنبله) بر اثر انفجار واسطه بمب گذاری شده نوع تراکتور بر دیوار جنوبی کمپ گرین ولیج، در محله مسکونی قابل بای، 16 تن کشته و 119 تن دیگر زخمی شده‌اند. هم‌چنین یک تانک تیل در نزدیکی محل آتش گرفته و منفجر شده است.

وزارت داخله از کشته شدن 5 مهاجم مسلح که قصد حمله بالای این کمپ را داشتند نیز خبر داده است.

گروه طالبان مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان