جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اندرابی: 431 مرکز رأی‌دهی به دلیل تهدید امنیتی در روز انتخابات بسته می‌ماند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سرپرست وزارت اموردخله می‌گوید، 431 مرکز رأی‌دهی به دلیل تهدید امنیتی در روز انتخابات بسته می‌ماند و نیز 674 مرکز دیگر در تهدید بلند امنیتی قرار دارد.

photo_2019-08-28_17-26-19

مسعود اندرابی امروز چهارشنبه(6سنبله) در یک نشست خبری در کابل گفت: “4 هزار و 942 مرکز از مجموع 5 هزار و 373 مرکز اعلام شده از سوی کمیسیون انتخابات در سراسر کشور در تاریخ ششم میزان به روی مردم باز خواهد بود”.

سرپرست وزارت داخله افزود، انتقال مواد حساس انتخاباتی به تمام ولایات در هماهنگی با کمیسیون مستقل انتخابات صورت می‌گیرد و نیروهای امنیتی تلاش کرده‌اند که ساحه تهدیدات را از حالت بلند به نرمال تبدیل کنند.

وی هرچند مشخص نساخت که این تعداد مراکز بسته در کدام ولایت‌ها موقعیت دارد، اما تصریح کرد که نیروهای امنیتی با استفاده از تجربه انتخابات گذشته، تمام تدابیر امنیتی برای تأمین انتخابات را اتخاذ کرده‌اند.

اندرابی یک بار دیگر بر بی‌طرفی نیروهای امنیتی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو تاکید کرد و افزود که به تمام منسوبین نیروهای امنیتی بر اساس فرمان رییس‌جمهور غنی هدایت داده شده که در انتخابات مداخله نکنند.

سرپرست وزارت داخله در حالی از تأمین امنیت انتخابات خبر می‌دهد که قرار است انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ ششم میزان برگزار شود. پیش از این نیز گروه طالبان تهدید کرده بود که با تمام توان تلاش می‌کنند تا امنیت انتخابات را مختل نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان