جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

طالبان سه همراه دیگر عضو شورای ولایتی سمنگان را نیز تیرباران کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌ها در ولایت بغلان می‌گویند که گروه طالبان سه باشنده ولایت سمنگان و همراه یک عضو شورای ولایتی این ولایت را در مربوطات این ولایت تیرباران کرده‌اند.

جاوید بشارت، سخنگوی فرماندهی پولیس بغلان با بیان این خبر به خبرنامه گفت: “گروه طالبان سه تن از همراهان یک عضو شورای ولایتی سمنگان را که سه روز قبل از شاهراه بغلان ـ سمنگان با خود برده بودند، صبح امروز سه‌شنبه(5سنبله) تیرباران کرده‌اند”.

samangan

بشارت افزود، گروه طالبان پس از تیرباران این سه باشنده ولایت سمنگان، جسد آنان را در منطقه چشمه شیر ولایت بغلان در کنار شاهراه انداخته‌اند که از سوی پولیس بغلان به خانواده‌های آن‌ها تسلیم داده شده است.

گروه طالبان به تاریخ 2 سنبله، 5 تن از باشندگان ولایت سمنگان را به شمول یک عضو شورای ولایتی این ولایت از مسیر شاهراه بغلان ـ سمنگان با خود برده بودند که یک روز پس از آن، عبدالعلیم سادات، عضو شورای ولایتی سمنگان را با یک تن از همراهانش تیرباران کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان