جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

میک: هنوز هم فساد در ریاست لوجیستک وزارت داخله وجود دارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیته مشترک نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری(میک) می‌گوید که وزارت داخله در بخش ریاست لوجیستک سفارشات و پیشنهادهای پیشین این کمیته را عملی نکرده است.

باری سلام، رییس کمیته میک امروز سه‌شنبه(5سنبله) در یک نشست خبری در کابل گفت: “وزارت داخله از مجموع 56 سفارش که میک برای آوردن اصلاحات در سه بخش تدارکات، منابع بشری، استخدام افراد ملکی و لوجستیک به این وزارت ارایه کرده بود، 3 سفارش را تطبیق، 28 سفارش در حال تطبیق شدن است و متباقی تطبیق نشده است”.

سلام افزود، 5 گزارش این نهاد که به دلیل تغییرات ساختاری در وزارت داخله ناموثر تشخیص شده، کنار گذاشته شده و 3 سفارش که بیشتر استخدام افراد ملکی را در بر می‌گیرد، به صورت کامل تطبیق شده است.

mec

او خاطرنشان کرد که 28 سفارش که بیشتر در بخش های تدارکات و منابع بشری وزارت داخله است، در حال تطبیق شدن است.

سلام تاکید کرد: “20 سفارش دیگر که عمدتا بخش لوجستیک را در بر می‌گیرد و یک بخش مهم و حیاتی هم است؛ متاسفانه تطبیق نشده و یا گزارشی که حکایت از تطبیق سفارشات ما کند، از سوی وزارت داخله پیش‌کش نشده است.”

به گفته او، میک شش ماه قبل در گزارشی بخش‌های تدارکات، لوجستیک و مدیریت منابع بشری وزارت امورداخله را در برابر فساد آسیب‌پذیر ارزیابی کرده بود که بر اساس آن، 56 سفارش برای وزارت داخله ارایه شده بود.

در همین حال نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله در یک پیام ویدیویی در پاسخ به گزارش میک گفته است، از عملکرد این کمیته در روند مبارزه با فساد اداری استقبال می کند و به زودی گزارش‌های خود در این مورد را با رسانه‌ها شریک می‌سازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان