جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

آغاز دیگر؛ روایت تصویری از پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم هرات

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زنان هرات شب گذشته در کابل افتتاح شد. این جشنواره که مدت 4 روز در کابل برگزار می‌شود میزبان بیش از 200 فیلم از سراسر جهان می‌باشد و به صورت هم زمان در چهار ولایت هرات، بامیان، ننگرهار و کابل به نمایش گذاشته می‌شود.

در این دوره جشنواره نیز 47 فیلم از 33 کشور افغانستان، هند، میانمار، ترکیه، فرانسه، مصر، ایتالیا، بریتانیا، ایران، بلجیم، روسیه، آمریکا، لبنان، ویتنام، چین، بنگلادش، قزاقستان، آلمان، پرتگال، کوریا و…. به رقابت اصلی راه پیدا کرده‌اند.

هیات داوران این دوره جشنواره از چهره‌های سینما، فعالان حقوق زن و از کشورهای افغانستان، هند، آلمان، اسپانیا و ایران می باشند و تندیس و لوح تقدیر این جشنواره را به فیلم‌های برگزیده اهدا خواهند کرد.

رویا سادات، برگزارکننده این جشنواره، هدف برگزاری آن را ایجاد گفتگویی جدی میان نخبگان و چهره‌های فرهنگی در ارتباط با مسائل مرتبط به حقوق فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی زنان عنوان کرد.

از آغاز کار دوره پنجم این جشنواره که 6 ماه قبل شروع شده، 200 فیلم با مسائل زنان توسط فیلم‌سازان زن و مرد سپرده شده که از آن میان 52 فیلم در دو بخش مسابقه و نمایش ویژه، انتخاب شده است.

در این مراسم چهره‌های شناخته شده سینمای افغانستان نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری خبرنامه از مراسم افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زنان هرات در پی می آید:

fifth international women's film

roya film

roya film

roya film

mahrawa sharifinya

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya film

roya sadat

roya film

roya film

roya film

roya film

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان