جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون انتخابات: در پایان روز انتخابات نتایج آرای هر نامزد انتخاباتی مشخص خواهد شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون انتخابات می‌گوید که به دنبال برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری، قادر اند نتایج آرای هر نامزد انتخاباتی را تا پایان روز انتخابات مشخص کنند.

حبیب‌الرحمان ننگ، رئیس دبیرخانه این کمیسیون به بی‌بی‌سی گفته است، دستگاه‌های بیومتریکی که در این انتخابات استفاده می‌شوند، قادر هستند تا اطلاعات رأی‌دهندگان و همچنین نتایج آرا را بعد از پایان رای‌گیری به مرکز مخابره کرده و این روند کمیسیون را قادر می‌سازد تا پایان روز انتخابات، میزان آرای هر نامزد را مشخص کند.

biometric

به گفته ننگ، این دستگاها دارای سیم کارت بوده و در پایان روز رأی‌دهی از طرق اینترنت به مرکز کمیسیون انتخابات وصل شده و اطلاعات را به مرکز منتقل می‌کنند. علاوه بر آن، این دستگاه‌ دارای کارت حافظه است که اطلاعات تمام رأی‌دهندگان در آن ذخیره شده است.

وی افزود، در مناطقی که این دستگاه‌ها به اینترنت وصل هستند، در طول دو الی سه ساعت کمیسیون به تمام اطلاعات دسترسی پیدا خواهد کرد.

به گفته رییس دبیرخانه کمیسیون انتخابات، اطلاعاتی که این دستگاه به مرکز کمیسیون انتخابات مخابره می‌کند، به صورت دیجیتال و همچنین عکس ورقه نتایج خواهد بود که “غیر قابل تغییر است و امکان تقلب در آن نیست.”

او اضافه کرد، بعد از این‌که اطلاعات به کمیسیون برسد، این نهاد قادر خواهد بود که مشخص کند هر نامزد چه میزان رأی گرفته است.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری کشور به تاریخ 6 میزان سال جاری، تا یک ماه دیگر برگزار گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان