جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

روسیه: بخشی از جنگ‌جویان طالبان توافق صلح با امریکا را به رسمیت نخواهند شناخت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

روسیه می‌گوید گزارش‌هایی را به دست آورده که بخشی از جنگ‌جویان طالبان توافق صلح این گروه با امریکا را به رسمیت نخواهند شناخت.

الکساندر مانتیسکی، سفیر روسیه در افغانستان با بیان این مطلب در گفت‌وگو با آریانانیوز، خاطرنشان کرده است: “همان‌گونه که امریکا هم چندین‌بار گفته که بیشتر از ۲۰ گروه هراس‌افگن در افغانستان فعالیت دارند، نباید فعالیت‌های القاعده و داعش را فراموش کنیم و این‌گونه معلوم می‌شود که جنگ(در افغانستان) ادامه پیدا خواهد کرد”.

photo_2019-08-27_17-41-34

وی تأکید می‌ورزد که تهدیدهای القاعده و داعش در افغانستان هنوز پابرجا است و از کشورهای جهان می‌خواهد که برای نابودی این گروه‌ها، پی‌کارهای مشترک را در پیش گیرند.

این در حالی است که به دنبال اظهارات سفیر امریکا در ولایت بلخ، سفیر روسیه در افغانستان نیز به آریانانیوز گفته است که برای این کشور، صلح نسبت به انتخابات در افغانستان اولویت دارد.

وی در مورد خروج نیروهای خارجی از افغانستان نیز تصریح کرده که کاملا طرفدار خروج نیروهای خارجی از خاک افغانستان اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان