جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

بانک انکشاف اسلامی یک شفاخانه صد بستر و چهار کلینیک در افغانستان می‌سازد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری می‌گوید که رئیس بانک انکشاف اسلامی و محمد همایون قیومی، سرپرست وزارت مالیه افغانستان موافقت‌نامه ساخت یک شفاخانه صد بستر و چهار کلینیک در کشور را به امضا رسانده‌اند.

در یک خبرنامه امروز یک‌شنبه(3سنبله) ارگ ریاست جمهوری آمده است، محمد اشرف غنی در دومین روز سفرش به عربستان سعودی، صبح امروز با داکتر بندرالحجار، رئیس بانک انکشاف اسلامی دیدار و در رابطه به همکاری‌ها، انکشاف اقتصادی و خودکفایی افغانستان، و اعطای قرضه‌های درازمدت این بانک به کشور گفتگو کرده‌اند.

bank

غنی در این دیدار از بانک انکشاف اسلامی خواسته است به خاطر رشد هرچه بهتر تولیدات زراعتی، بهبود زندگی و عواید دهاقین افغانستان، همکاری و سرمایه‌گذاری کند.

وی تاکید کرده که صادرات جلغوزه، زعفران، بادام و محصولات دیگر افغانستان به شمول عربستان سعودی به کشورهای منطقه و جهان افزایش یافته و در نتیجه همکاری و اعطای قرضه‌های درازمدت بانک انکشاف اسلامی در بخش زراعت به افغانستان، در این عرصه پیشرفت‌های بیشتری صورت خواهد گرفت.

رئیس بانک انکشاف اسلامی نیز در این دیدار اظهار علاقه‌مندی کرده که در بخش‌های انکشاف و تمویل پروژه‌های بزرگ به همکاری‌ها با افغانستان ادامه دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان