جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

برای دومین‌بار در سال جاری؛ رییس‌جمهور غنی به عربستان رفت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری می‌گوید که رییس‌جمهور غنی به عربستان سفر کرده است.

photo_2019-08-24_15-12-57

در یک خبرنامه امروز شنبه(2 سنبله) ارگ ریاست جمهوری آمده است که محمد اشرف غنی بعد از ظهر امروز در رأس یک هیات عالی‌رتبه دولتی و در یک سفر رسمی، عازم کشور شاهی عربستان سعودی شده است.

در این خبرنامه آمده است، قرار است رییس‌جمهور در این دور از سفر به عربستان، با ملک سلمان، شاه سعودی و شماری دیگر از مقامات دولتی این کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

این دومین سفر رییس‌جمهور غنی در جریان سال جاری به عربستان است. پیش از این اشرف غنی به تاریخ 9 جوزای سال جاری برای شرکت در نشست سران سازمان همکاری کشورهای اسلامی به ریاض سفر کرده بود.

هم‌چنین اشرف غنی به تاریخ 26 سرطان در تماس تلفنی با محمد بن سلمان، ولی‌عهد عربستان سعودی درباره امنیت، مبارزه با تروریسم، دسترسی بازار عربستان به کالاهای افغانی، و نقش این کشور در اتصال منطقه‌ای گفت‌وگو کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان