جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت داخله: تعطیلی موقت برگزاری مراسم عروسی در هوتل‌ها در کابل بی‌اساس است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی وزارت داخله می‌گوید، شایعات نشر شده مبنی بر این‌که فرماندهی پولیس کابل دستور داده محافلی عروسی و خوشی به صورت موقت در هوتل‌ها برگزار نشود، بی‌اساس است.

photo_2019-08-20_03-12-48

نصرت رحیمی امروز سه‌شنبه(29 اسد) در واکنش به گزارش‌هایی در مورد تعطیلی موقت هوتل‌های عروسی در کابل، به دنبال حمله انتحاری یک‌شنبه شب(26 اسد)، گفته است که تعطیلی موقت مراسم عروسی در هوتل‌ها در کابل بی‌اساس است.

به گفته وی، بخش‌های کشف، استخبارات و نیروهای عملیاتی پولیس و ریاست عمومی امنیت ملی عملیات‌های خاص را به خاطر دفع حملات تروریستی در کابل و ولایات همجوار آن راه‌اندازی کرده‌اند.

او افزوده است، این عملیات‌ها به منظور جلوگیری از تکرار حوادث خون‌بار تروریستی بر مکان‌های غیرنظامی راه‌اندازی شده و در نتیجه آن، در سه روز گذشته ده‌ها ترویست کشته و دستگیر و هم‌چنان از چندین حمله تروریستان به اهداف غیرنظامی جلوگیری شده است.

این در حالی است که شماری از رسانه‌ها گزارش داده بودند که فعالیت ده‌ها سالن عروسی به دلیل تهدیدهای امنیتی در کابل، به درخواست ریاست عمومی امنیت ملی متوقف شده است.

این گزارش‌ها در حالی منتشر می‌شود که در حمله‌ یک‌شنبه‌شب بر یک مراسم عروسی در کابل که گروه داعش مسوولیت آن را به عهده گرفت، بیش از 200 تن کشته و زخمی شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان