جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

ناروی به همکاری آلمان آماده میزبانی مذاکرات بین‌الافغانی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نماینده ویژه ناروی برای افغانستان می‌گوید که این کشور به همکاری آلمان آماده است از مذاکرات بین‌الافغانی میزبانی کند.

ریاست اجرایی حکومت امروز سه‌شنبه(29 اسد) در یک خبرنامه گفته است که پیر البرت الساس، نماینده خاص ناروی برای افغانستان، این اظهارات را با دیدار داکتر عبدالله عبدالله، با حضور صلاح‌الدین ربانی، سرپرست وزارت خارجه و نمایندگان سفارت‌های ایالات متحده و آلمان بیان کرده است.

ریاست اجرایی افزوده است که در این دیدار آخرین پیش‌رفت‌ها در عرصه صلح و آمادگی ناروی برای میزبانی از مذاکرات بین‌الافغانی بررسی شده است.

abdullah 2

نماینده خاص ناروی برای افغانستان تاکید کرده که کشورش آمادگی میزبانی مذاکرات بین‌الافغانی و فراهم‌سازی سهولت‌های لازم برای این مذاکرات را با همکاری آلمان دارد.

الساس همچنان خاطرنشان کرده که کشورش خواهان صلح و ثبات در افغانستان است و در این راستا از هیچ‌نوع تلاشی دریغ نمی‌کند.

رییس اجرایی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های متحدان افغانستان برای استقرار صلح و ثبات در کشور، از آمادگی ناروی برای میزبانی مذاکرات بین‌الافغانی استقبال کرده است.

این در حالی است که زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان به تاریخ 18 اسد به ناروی رفته و گفته بود، ناروی در زمینه‌سازی گفتگوهای صلح دست بالایی دارد و می‌تواند افغانستان را در رسیدن به صلح کمک کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان