جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزارت معارف: طرف‌های درگیر جنگ در تأمین امنیت مکاتب همکاری کنند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف در واکنش به آتش کشیدن یک  مکتب دخترانه در کابل از طرف‌های درگیر در جنگ خواسته در تأمین امنیت مکاتب با این وزارت همکاری کنند.

وزارت معارف امروز سه‌شنبه(29 اسد) در یک خبرنامه گفته است: “حوالی ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز اداره لیسه نسوان بویه‌زار ناصری در ولسوالی شکردره ولایت کابل از سوی افراد نامعلوم به آتش کشیده شده است”.

این وزارت افزوده است، تا اکنون علت به آتش کشیده شدن اداره این لیسه روشن نیست، اما نهادهای امنیتی برای تحقیق در مورد این رویداد و شناسایی عاملان آن در جریان قرار داده شده‌اند.

kabul 2

بر اساس این خبرنامه، در نتیجه آتش‌سوزی این مکتب، حاضری دانش‌آموزان، کتابخانه و تعدادی از چوکی‌های اداره‌ی لیسه از بین رفته و نیز 700 شاگرد این مکتب درحال حاضر به علت وقوع آتش‌سوزی به درس حاضر نشده‌اند.

وزارت معارف آتش زدن این مکتب را محکوم وعاملان آن را دشمنان علم و معرفت خوانده، از طرف‌های دخیل در جنگ افغانستان خواسته است در تأمین امنیت مکاتب با این وزارت همکاری نمایند.

پیش از این وزارت داخله گفته بود که آتش زدن این مکتب کار گروه طالبان است، اما گروه طالبان این ادعای وزارت داخله را رد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان