جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رییس جمهور غنی: هند دوست بزرگ و نزدیک افغانستان است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری می گوید که محمد اشرف غنی در پیامی 73مین سالروز استقلال هند را تبریک گفته است.

ارگ ریاست جمهوری امروز پنجشنبه(24 اسد) د یک خبرنامه گفته است که اشرف غنی در این پیام هند را یک دوست نزدیک افغانستان خوانده و گفته است که روابط میان دو کشور نتیجه اعتماد متقابل و پیوندهای تاریخی و اعتماد به نفس پایدار میان مردم افغانستان و هند استوار است.

رییس جمهور غنی هند را کشوری خوانده است که در لحظات سخت یک دوست بزرگ و نزدیک افغانستان بوده و در حفظ ثبات و امنیت در منطقه و جهان کمک کرده است.

وی تاکید کرده است که روابط افغانستان هند در بسیاری از حوزه ها از جمله تجارت، علم ، فناوری و فرهنگ از پتانسیل بالایی برخوردار است.

هند در سال 1947 استقلال کامل خود را از امپراتوری بریتانیا به دست آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان