جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اتحادیه اروپا از صلح پایدار و ارزش‌های مردم‌سالاری و انتخابات در افغانستان حمایت می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سفیر اتحادیه اروپا مقیم کابل در دیدار با رییس‌جمهور غنی می‌گوید که این اتحادیه از یک صلح پایدار و باعزت، ارزش‌های مردم‌سالاری و انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان حمایت می‌کند.

photo_2019-08-15_16-46-13

در یک خبرنامه امرز پنج‌شنبه(24 اسد) ارگ ریاست جمهوری در مورد این دیدار آمده که دو طرف در رابطه به توسعه هرچه بیشتر روابط میان افغانستان و اتحادیه اروپا، روند صلح، انتخابات ریاست جمهوری، مسائل اقتصادی و همکاری‌های دوجانبه گفتگو کرده‌اند.

پییر مایدون، سفیر اتحادیه اروپا در این دیدار گفته است که این اتحادیه به عنوان یک شریک استراتژیک در کنار مردم و حکومت افغانستان باقی خواهد ماند.

رییس‌جمهور غنی نیز صمن قدردانی از تداوم همکاری‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بخش‌های مختلف با افغانستان، از سفیر این اتحادیه بخاطر حمایت از صلح پایدار و باعزت، ارزش‌های مردم‌سالاری و انتخابات ریاست جمهوری، ابراز تشکر کرده و خاطرنشان ساخته که افغانستان با تمام شرکای بین المللی خود به شمول اتحادیه اروپا، خواستار روابط نیک و دائمی است.

این در حالی است که نمایندگی اتحادیه اروپا در افغانستان امروز نیز در یک خبرنامه ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور، انتخابات را تنها انتخاب زعیم نه، بلکه دفاع و حراست از مشروعیت و ارزش‌ها در کشور خوانده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان