جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ایجاد مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان از طریق تلفون در ارگ ریاست جمهوری

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده است که بر اساس هدایت محمد اشرف غنی،  به خاطر ایجاد سهولت در دریافت و بررسی شکایات، مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان از طریق تلفون، در ارگ ایجاد شده است.

ارگ ریاست جمهوری شب گذشته(چهرشنبه، 23 اسد) در یک خبرنامه گفته است، فیض الله کاکر، رییس دفتر رییس جمهور ایجاد این مرکز را جهت رسیدگی به مطالبات مردم و نظارت از عملکرد نهادهای دولتی مهم خوانده و خاطرنشان کرده، این مرکز بر اساس هدایت مستقیم رئیس جمهور ایجاد گردیده است.

arg

کاکر افزوده است، شهروندان کشور از داخل و خارج با تماس به شماره ۵۰۰۰، به صورت ۲۴ ساعته می توانند با نهاد ریاست جمهوری ارتباط برقرار نمایند و شکایات، نظرات و پیشنهادات خویش را به منظور رسیدگی و طی مراحل قانونی آن، ثبت کنند.

به گفته کاکر، پس از ثبت شکایات، نظریات و پیشنهادات شهروندان، این موارد جهت طی مراحل به ادارات و مراجع مربوط ارسال می گردد؛ روند اجراآت آن نیز توسط تیم موظف تعقیب شده و چگونگی اجراآت برای شکایت کنندگان اطلاع رسانی می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان