جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

کمک ۸ میلیون پوندی بریتانیا در حمایت از انتخابات ریاست جمهوری افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بریتانیا امروز پنج شنبه(24 اسد) در بیانیه ای از کمک مالی قابل ملاحظه به هدف حمایت از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان خبر داده است.

photo_2019-08-15_15-38-25

در این بیانیه آمده است، اداره توسعه بین المللی بریتانیا مبلغ 8 میلیون پوند را به برنامه حمایت از انتخابات ملل متحد، که مسوولیت فراهم آوری حمایت های تخنیکی به نهادهای مستقل انتخاباتی افغانستان را دارد، فراهم می نماید.

این مبلغ شامل کمک از پیش تعیین شده 4 میلیون پوندی جهت حمایت از آمادگی ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می باشد.

خانم الیسون بلیک، سفیر بریتانیا برای افغانستان در این مورد اظهار داشته است: “من خرسندم که بریتانیا از طریق فراهم آوری این کمک می تواند از این پروسه دموکراتیک حمایت نماید. بریتانیا از برگزاری انتخابات در افغانستان قویا حمیات می نماید تا مردم افغانستان بتوانند سهم برحق خود برای آینده کشورشان را ادا نمایند.”

این بیانیه اضافه کرده است که بریتانیا بر اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری معتبر در افغانستان تاکید می کند. برگزاری انتخابات به موقع یک گام دیگر در راستای یک آینده با ثبات و دموکراتیک برای افغانستان است.

خانم الیسون یادآور شده است: “من از تعهد مالی دولت افغانستان و جامعه جهانی جهت پیشتیبانی از این روند که در درازمدت بسیار با اهمیت است، استقبال می نمایم.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان