جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

اشرف غنی: تکرار دوران داکتر نجیب در مورد نیروهای امنیتی خواب و خیال است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس‌جمهور غنی در دیدار با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور هشدار داده که هیچ موافقت‌نامه‌ صلحی که در آن هویت نظامیان افغانستان تضمین نشود، برایش قابل قبول نیست؛ “هر کسی که فکر می‌کند دوران داکتر نجیب را بالای نیروهای امنیتی تکرار می‌کند، خواب و خیال است.”

وی در این دیدار که امروز سه‌شنبه(22 اسد) در وزارت دفاع انجام شد، تاکید کرد: “ما زمینه صلح را ما برابر ساختیم، اما هر نوع صلح برای ما قابل قبول نیست، صلحی را قبول نداریم که باعث نابودی بیرق ما شود”.

اشرف غنی تأکید کرده که جز پرچم سه رنگ افغانستان یجای برای پذیرش پرچمی دیگر وجود ندارد و جمهوری اسلامی هم خط سرخ این گفت‌وگوهای صلح است.

ghani 2

در همین حال وی تصریح نموده که در صورت توافق صلح با طالبان، پیمان امنیتی میان افغانستان و امریکا همچنان پابرجا خواهد ماند؛ “در پیمان‌های امنیتی ما تغییری نمی‌آید، تعهد واضح برای تمویل و تجهیز باقی می‌ماند. پیمان نو در کار نیست و یک اعلامیه مشترک منتشر خواهد شد”.

این در حالی است که رییس‌جمهورغنی کارکرد نیروهای امنیتی را می‌ستاید و می گوید که این نیروها در سال جاری چهار موج بزرگ حملات دشمن را مهار کرده‌اند. غنی وعده داد که در شش هفته‌ی آینده، برای خلبان‌های نیروهای هوایی و مسوولین نهادهای امنیتی و دفاعی کشور نمرات زمین رهایشی توزیع خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان