جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

پایان هشتمین دور گفتگوهای صلح دوحه؛ طالبان: این دور از گفتگوها مفید بوده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

گروه طالبان اعلام کرده که هشتمین دور گفتگوهای صلح میان نمایندگان این گروه و ایالات متحده پایان یافته و علی‌رغم طولانی بودن آن، مفید بوده است.

گروه طالبان امروز دوشنبه(21 اسد) با نشر یک خبرنامه گفته است: “مذاکرات با کار کردن مسلسل هر دو تیم تا 2.5 بجه شب گذشته تکمیل شده است”.

در خبرنامه این گروه آمده است، هشتمین دور مذلکرات، طولانی و مفید بوده است.

به نقل از خبرنامه این گروه، در این دور از مذاکرات توافق شده که هر دو جانب در مورد اقدامات آینده با رهبری خود مشورت کنند.

qatar

در همین حال زلمی خلیل‌زاد نیز در توییتر اش ابراز امیدواری کرده که این عید قربان آخرین عیدی باشد که مردم افغانستنان آن‌را در جنگ سپری می‌کنند.

او همچنان تأکید کرده است: “من می‌دانم که افغان‌ها مشتاق صلح هستند. ما با افغان‌ها هستیم و برای رسیدن به یک توافق‌نامه‌ی صلح باعزت و پایدار و افغانستان مستقلی که تهدیدی به دیگر کشورها نباشد، تلاش می‌کنیم.”

تاکنون جزییاتی از این دور گفتگوهای صلح میان نمایندگان امریکا و گروه طالبان منتشر شده است.

هشتمین دور گفتگوهای صلح میان نمایندگان امریکا و گروه طالبان به تاریخ 12 اسد در دوحه آغاز شده بود و زلمی خلیلزاد پیش از این گفته بود که در این دور بر خروج مشروط نیروهای امریکایی از افغانستان تمرکز خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان