جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته شدن 29 دهشت‌افکن در حملات زمینی و هوایی وزارت دفاع در 24 ساعت گذشته

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع می‌گوید که نیروهای دفاعی و امنیتی کشور در 24 ساعت گذشته 29 دهشت‌افکن در نتیجه عملیات‌ها در 11 ولایت کشور کشته و 3 تن دیگر زخمی شده‌اند.

در یک خبرنامه این وزارت که امروز دوشنبه(21 اسد) منتشر شده، آمده است که در 24 ساعت گذشته، 146 عملیات مشترک تهاجمی و پاکسازی برنامه‌ریزی شده، 87 وظایف خاص کوماندویی و 8 ضربه هوایی راه‌اندازی شده و نیروهای هوایی نیز 98 پرواز را به حمایت از نیروهای اردوی ملی اجرا نموده‌اند.

بر اساس این خبرنامه، در نتیجه این عملیات‌ها که در ۱۱ ولایت راه‌اندازی شدند، 29 دهشت‌افگن کشته و 3 تن دیگر زخمی گردیدند.

mod-3-4

وزارت دفاع در مورد جزییات این عملیات‌ها گفته که در نتیجه ضربات هوایی در ولسوالی اشکمش ولایت تخار، 12 دهشت‌افگن کشته و 2 تن دیگر زخمی گردیده‌اند. هم‌چنین به دنبال ضربات هوایی در و ولسوالی‌های نهرسراج و کجکی ولایت هلمند، ۱۰ دهشت‌افکن کشته شدند. در حمله‌های هوایی دیگر در ولسوالی‌های نرخ و سیدآباد ولایت میدان وردک نیز 4 دهشت‌افکن کشته، یک تن زخمی و یک عراده واسطه دشمن از بین برده شده است.

این وزارت خاطرنشان کرده که در نتیجه عملیات پاکسازی و ضربات هوایی در ولسوالی پل علم ولایت لوگر نیز 3 تن به شمول یک فرمانده برجسته و مسوول اکمالاتی شبکه حقانی کشته، یک عراده موترسایکل تخریب و 6 تلفن همراه، 3 جلد تذکره تابعیت و بعضی اسنادها به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان