جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کشته شدن 21 طالبان در ولایات هرات، سرپل، غور، خوست، قندهار و هلمند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امور داخله اعلام کرده که طی عملیات‌ها و درگیری‌های نیروهای امنیتی با شورشیان طالب در ولایات هرات، سرپل و غور، 21 طالب کشته و 19 تن دیگر آن‌ها زخمی شده‌اند.

photo_2019-08-08_04-17-45

در یک خبرنامه امروز پنج‌شنبه(17 اسد) این وزارت آمده است، امروز در یک عملیات پاکسازی توسط قطعه خاص پولیس در ولسوالی گذره ولایت هرات، 4 شورشی طالب کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

در جریان این عملیات، نیروهای قطعه خاص، 31 موتورسایکل و تعدادی از تجهیزات نظامی شورشیان را نیز به دست آوردند.

وزارت داخله همچنان گفته است که در یک درگیری طالبان با نیروهای پولیس ملی در ولایت سرپل، دست‌کم 4 شورشی طالبان کشته و 4 تن دیگر آن‌ها زخمی شدند.

علاوه بر این، در یک عملیات پاکسازی مشترک توسط نیروهای دفاعی و امنیتی ملی در ولایت غور، 9 طالب شورشی کشته و 10 تن دیگر آن‌ها زخمی شدند و تعدادی از روستاهای این ولایت نیز پاکسازی شده است.

در خبری دیگر، پولیس ملی کشور، سه بمب کنار جاده‌ای را در منطقه گلزار آکا شهر خوست و منطقه اسماعیل خیل روستای بهرام خیل این ولایت کشف و ضبط نمودند.

این نیروها هم‌چنان، طی یک عملیات پاکسازی در منطقه علی‌شیر ولسوالی خوست، چهار اسلحه کلاشینکوف، پنج مخابره و مقداری تجهیزات نظامی را نیز کشف و ضبط کرده‌اند.

از سویی دیگر، یک طالب ماین‌ساز و یک شورشی دیگر در اثر کاوش بمب کنار جاده در منطقه چوپان زای ولسوالی ارغستان قندهار کشته شدند و یک نفر دیگر آن‌ها زخمی شد.

سرانجام، در جریان عملیات پاکسازی مشترک نیروهای دفاعی و امنیتی در ولسوالی مارجه هلمند، 2 شورشی طالب کشته و 6 مخفی‌گاه طالبان نابود گردیدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان