جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

به مناسبت صدمین سالگرد استقلال کشور؛ بیش از هزار تن از زندانیان نیروهای امنیتی آزاد خواهند شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دادستانی کل کشور اعلام کرده که به مناسبت صدمین سالگرد استقلال افغانستان، بیش از یک هزار تن از زندانیان نیروهای امنیتی و دفاعی از زندان آزاد خواهند شد.

photo_2019-08-08_17-21-05

جمشید رسولی، سخنگوی دادستانی کل امروز(پنج‌شنبه، ۱۷ اسد) در یک نشست خبری در کابل گفت، این نهاد طرحی را به ریاست جمهوری فرستاده که احتمالا حدود یک هزار تن از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که به جرایم مختلف در زندان‌ها به سر می‌برند، از زندان‌ ها رها و به خانواده‌های خویش بپیوندند.

رسولی اظهار کرد که بر اساس فیصله شورای عالی حاکمیت قانون، کمیسیون مشترکی از نهادهای مختلف به شمول دادگاه عالی، وزارت داخله، ریاست عمومی امنیت ملی و وزارت عدلیه با ریاست دادستانی کل، اخیرا به منظور بررسی زندان‌های کشور به هدف ترتیب فهرست زندانیانی که می‌توانند شامل فرمان عفو و تخفیف گردند، تعیین شده بود.

او یاد آور شد که این کمیسیون در کنار ترتیب فهرست زندانیان نیروهای امنیتی، سایر زندانیان در زندان‌های کشور را که می‌توانند شامل فرمان عفو و تخفیف رییس‌جمهور به مناسبت صدمین سالگرد استقلال کشور شوند نیز به مقام عالی ریاست جمهوری ارایه کرده است.

رسولی همچنان اضافه کرد که دادستانی کشور در کنار حمایت و دفاع از حقوق و آزادی‌های مردم، حمایت و دفاع از حیثیت، کرامت، عزت و شخصیت مردم افغانستان را از مسوولیت‌های اساسی خود می‌داند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان