جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عبدالله: تقرر نورمحمد نور به عنوان مشاور کمیسیون انتخابات غیرقانونی است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت و دسته انتخاباتی ثبات و هم‌گرایی می‌گوید که تقرر نورمحمد نور، سخنگوی سابق کمیسیون انتخابات به عنوان مشاور ارشد این کمیسیون از سوی رییس‌جمهور غنی، اقدامی غیرقانونی و مداخله صریح در انتخابات است.

photo_2019-08-06_16-30-36

ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله امروز سه‌شنبه(15 اسد) در یک خبرنامه گفته است: “تقرر آقای نور به حیث مشاور کمیسیون مستقل انتخابات، غیر قانونی و مداخله صریح در امور کمیسیون است”.

در ادامه این خبرنامه آمده است: “ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی به این باور است با در نظرداشت تجربه‌های تلخ گذشته، مداخلات حکومت در امور کمیسیون‌ها و نقش مسوولان پیشین این نهاد در سازماندهی تقلب، گماشتن مجدد مسوولان قبلی و معزول این نهاد به اعتماد مردم بالای کمیسیون‌‌ها ضربه می‌زند”.

دسته انتخاباتی داکتر عبدالله افزوده که چنین تقرری‌ها از سوی رییس‌جمهورغنی از برگزاری یک انتخابات شفاف، سراسری و با اعتبار جلوگیری می‌کند.

تیم انتخاباتی داکتر عبدالله خواهان برکناری سریع آقای نور از سمت مشاوریت کمیسیون انتخابات و توقف مداخلات ریاست جمهوری در امور داخلی کمیسیون‌های انتخاباتی شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان