جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نیروهای دفاعی نیوزلند بر ایفای سه نقش عمده در افغانستان تمرکز خواهند کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نخست‌وزیر نیوزلند اعلام کرده که نیروهای دفاعی این کشور بر ایفای سه نقش عمده از جمله زنان، صلح و امنیت در افغانستان تمرکز خواهند کرد.

photo_2019-08-06_10-53-25

جاسیندا آردرن در یک نشست مشترک خبری با دبیرکل ناتو در این کشور گفت، نیروهای دفاعی نیوزلند با پیوستن به مأموریت ناتو در کابل، سه نیروی خود را در رابطه به ایفای این نقش‌ها مستقر خواهند کرد.

خانم آردرن خاطرنشان کرد: “این نقش‌ها کمک خواهند کرد دست‌آوردهایی که زنان و دختران افغانستان از سال 2001 به این‌سو به دست آورده‌اند، محفاظت شود.”

نخست‌وزیر نیوزلند ادامه داد که همکاری‌های اصلی نیوزلند با ناتو از طریق اعزام مربیان نظامی نیروهای دفاعی این کشور به ماموریت حمایت قاطع در افغانستان می‌باشد.

وی اضافه کرد: “در ماه جون، من تمدید این اعزام را تا ماه دسمبر سال آینده اعلام کردم و گفتم که ما در حال بررسی راهکارهای کمک به طرح‌های ناتو در رابطه به زنان، صلح و امنیت در افغانستان هستیم.”

به گفته خانم آردرن، این نقش‌ها همچنین شامل حمایت از مشارکت زنان در مذاکرات صلح خواهد بود که دو دوره آن‌ها در ماه سپتامبر به مدت یک‌سال و دور سوم آن از ماه می سال 2020 به مدت شش ماه به طول می‌انجامد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان