جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

وزارت داخله: برای تأمین امنیت بهتر روند انتخابات؛ نیروی بیشتر به محلات انتخاباتی اعزام می‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله اعلام کرده است که برای تأمین امنیت بهتر روند انتخابات، نیروی بیشتر به محلات انتخاباتی اعزام می‌شود.

این وزارت در یک خبرنامه گفته است، مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله شام روز گذشته(دوشنبه، 7 اسد) در یک نشست امنیتی فوق‌العاده به هدف تأمین امنیت خوب‌تر روند انتخابات، گفته است که تأمین امنیت روند ملی انتخابات، در اولویت کاری این وزارت قرار دارد.

اندرابی افزوده است، نیروهای امنیتی و دفاعی به ویژه نیروهای پولیس ملی به عنوان نهاد اصلی تأمین‌کننده امنیت انتخابات، به گروه‌های شورشی اجازه مختل‌سازی این روند بزرگ ملی را نخواهند داد.

election

سرپرست وزارت امورداخله تاکید کرده که شورشیان طالب در نبرد با نیروهای امنیتی ناکام شده و کوشش خواهند کرد تا برای انتقام‌گیری، روند ملی انتخابات را مختل سازند؛ به همین دلیل نیروی کمکی بیشتری به محلات انتخاباتی اعزام می‌شود.

اندرابی در این نشست به بی‌طرفی نیروهای پولیس در روند برگزاری انتخابات تاکید نموده، افزوده است: “هر نوع اشتراک و مداخله یک منسوب پولیس در کمپاین‌های انتخاباتی و روند انتخابات برای ما غیرقابل قبول بوده و در صورت تخلف از این امر، فرد متخلف مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت”.

این در حالی است که روز گذشته معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات در گفت‌وگو با خبرنامه، از طالبان خواست تا روند برگزاری انتخابات را هدف قرار ندهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان