جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

رأی دهندگان می‌توانند در صورت نقض حقوق سیاسی خود به دفاتر کمیسیون حقوق بشر شکایت کنند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

همزمان با آغاز کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری، کمیسیون مستقل حقوق بشر اعلام کرده است که رأی دهندگان و رأی گیرندگان در صورت نقض حقوق سیاسی شان در جریان این کارزارها و روند برگزاری این انتخابات، می‌توانند به دفاتر محلی و ولایتی این کمیسیون شکایت کنند.

کمیسیون مستقل حقوق بشر امروز یک‌شنبه(6اسد) با نشر یک اعلامیه گفته است، حکومت مکلف به ایجاد شرایط مناسب برای بهره‌مندی شهروندان از حقوق سیاسی شان از جمله برگزاری انتخابات به صورت آزاد، عمومی، سری، مستقیم، شفاف و عادلانه است.

independent

در این اعلامیه آمده است که کمیسیون حقوق بشر بر اساس وظایف و صلاحیت‌هایش، بر نحوه‌ استیفای شهروندان از حقوق سیاسی شان، که شامل رعایت اصول عدم تهدید، عدم تبعیض و اصل بی‌طرفی و حق‌هایی چون آزادی بیان، آزادی گشت‌وگذار، آزادی اجتماعات و تشکیل ائتلاف ها در جریان انتخابات می شود، نظارت  می کند.

این کمیسیون همچنان بر برگزاری به موقع انتخابات ریاست جمهوری و تضمین شفافیت و نظارت دقیق و بی‌طرفانه نهادهای ملی و بین المللی از روند انتخابات تاکید کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان