جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دنفورد: صلح افغانستان در اولویت برنامه‌های امریکا قرار دارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

جنرال جوزف دنفورد، رییس ستاد مشترک ارتش امریکا می‌گوید که صلح در افغانستان در اولویت برنامه‌های حکومت این کشور قرار دارد، اما در برنامه و همکاری امریکا با حکومت و ارتش افغانستان تغییری نیامده است.

ریاست اجرایی حکومت در یک خبرنامه گفته است که جنرال دنفورد این اظهارات را امروز پنج‌شنبه(3اسد)  در دیدار با داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی بیان کرده است.

به گزارش این خبرنامه، جنرال دانفورد ضمن قدردانی از قربانی‌های نیروهای مسلح افغانستان در مبارزه با دهشت‌افکنی، گفته است که پیوندهای عمیقی میان نیروهای مسلح امریکا و افغانستان در سالیان مبارزه و قربانی‌های مشترک شکل گرفته و همکاری‌ها میان این نیروها برای درازمدت ادامه پیدا می‌کند.

abdulla 4

عبدالله نیز در این دیدار روابط و همکاری‌ میان نیروهای مسلح دو کشور را رضایت‌بخش خواند و خواهان ادامه و گسترش همکاری‌ها در عرصه مبارزه با تروریزم شده است.

وی تأکید کرده که به‌رغم جنگ‌های شدید، طالبان موفق نشدند به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده خود برای تصرف شهرها دست یابند و در جبهات جنگ متحمل تلفات و خسارات شدیده شده‌اند.

رییس اجرایی حکومت همچنان دست یافتن به صلح پایدار و عادلانه را از خواست‌های مردم خوانده، از تلاش‌های متحدان بین‌المللی افغانستان برای دست‌یافتن به صلح قدردانی کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان