جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عبدالله: پیکارهای انتخاباتی نباید مانع خدمت‌رسانی ادارات دولتي شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت می گوید تا چند روز دیگر رسما پیکارهای انتخاباتی شروع می‌شود و باید ادارات و نهادهای دولتی در امر خدمت رساني به شهروندان توجه جدی نمایند.

ریاست اجرایی حکومت در  یک خبرنامه گفته است، آقای عبدالله این اظهارات را روز گذشته(2اسد) در جلسه کمیته اجرایی بیجاشدگان و عودت کنند‌گان بیان کرده است.

عبدالله افزوده است، 30 هزار تن در ولایت هرات در اثر حوادث طبیعی و جنگ‌ها بی جا شده‌اند که یک کمپ موقتی در زمین مربوط وزارت حج و اوقاف برای آن ها ساخته می‌شود.

abdullah

به گفته عبدالله، طبق گزارش وزارت امور مهاجرین و عودت کنند‌گان، اکنون بیش از 5 میلیون تن از شهروندان افغانستان در پاکستان و ایران پناهنده‌اند که 2.4 میلیون آن ها با مدرک و 2.3 میلیون دیگرشان بدون مدرک هستند.

 رییس اجرایی تاکید کرده است که برنامه ها و ساز و کار لازم برای برگشت و ادغام این مهاجرین در افغانستان در نظر گرفته شده است.

این اظهارات داکتر عبدالله در حالی صورت می گیرد که قرار است به زودی کمپاین های انتخاباتی کاندیدان ریاست جمهوری در سراسر افغانستان آغاز شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان