جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت مخابرات: به اهانت نگهبانان رییس شبکه مخابراتی سلام به یک خبرنگار در بلخ رسیدگی می‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می‌گوید که به اهانت نگهبانان رییس شبکه مخابراتی سلام به یک خبرنگار در ولایت بلخ رسیدگی می‌شود.

وزارت مخابرات شام روز گذشته(1اسد) با نشر یک خبرنامه گفته است، سرپرست این وزارت به ریاست افغان تلکام هدایت داده است تا خشونت نگهبانان رییس شبکه مخابراتی سلام در ولایت بلخ علیه خبرنگار خبرگزاری صدای افغان را بررسی کند.

در این خبرنامه تاکید شده که رهبری وزارت مخابرات تحمل هیچ‌گونه برخورد خشونت‌بار در برابر خبرنگاران را ندارد.

به گفته وزارت مخابرات، پشتیبانی از خبرنگاران از اولویت‌های سرپرست این وزارت است و همواره به اطلاع‌رسانی به موقع باورمند است.

Ministry of Telecommunications

خانم رحیمه یزدانی، خبرنگار خبرگزاری صدای افغان(آوا) در شهر مزارشریف می‌گوید که روز گذشته در حال مصاحبه و تهیه عکس و گزارش از بی‌نظمی‌ها و برخوردهای نادرست کارمندان شبکه مخابراتی سلام با مردمی که ساعت‌ها در آفتاب سوزان در انتظار دریافت سیم‌کارت بودند، بوده که با برخورد توهین‌آمیز و زشت محافظان رییس نمایندگی این شبکه مواجه شده است. این محافظان این خبرنگار را به داخل برده، موبایل او را گرفته و این خبرنگار خانم را متهم به جاسوسی کرده‌اند.

نی، حمایت‌کننده رسانه‌های آزاد افغانستان نیز روز گذشته در یک خبرنامه با اشاره به این برخورد با یک خبرنگار خانم در شهر مزارشریف، خواستار رسیدگی مسئولان این شبکه در کابل و هم‌چنین وزارت داخله و نهادهای امنیتی در بلخ به این مسأله شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان