جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت تحصیلات عالی: گروه‌های مسلح مراکز علوم و دانش را میدان جنگ و سیاست نسازند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت تحصیلات عالی از تمام گروه‌های مسلح خواسته که با رعایت اصل بی‌طرفی، مراکز علوم و دانش را میدان‌های جنگ و سیاست خود نسازند.

این وزارت در واکنش به حمله انتحاری روز گذشته(28 سرطان) مقابل دانشگاه کابل، در یک خبرنامه گفته است: “انفجاری در مقابل دروازه جنوبی دانشگاه کابل، زمانی رخ داده است که شماری از جوانان برای اشتراک در امتحان استاژ قضایی و شورای طبی در حال داخل شدن به دانشگاه بودند”.

وزارت تحصیلات عالی ضمن تقبیح این حمله، افزوده است که حمله بر مراکز علمی و اکادمیک، به خصوص علیه جویندگان علم و دانش که هیچ نوع ارتباطی با مسایل سیاسی و نظامی کشور ندارند؛ یک عمل غیرانسانی و خلاف نورم‌های بشری است.

Ministry of Higher Education

این وزارت هم‌چنان از ارگان‌های امنیتی خواسته تا در شناسایی عاملان این حمله با وزارت تحصیلات عالی همکاری کنند.

این در حالی است که حمله موتر بمب روز گذشته در نزدیکی دروازه جنوبی دانشگاه کابل، 8 کشته و بیش از 30 زخمی برجای گذاشت که بیشتر آسیب‌دیدگان این رویداد، دانشجویان و جوانان بودند.

گروه طالبان با نشر خبرنامه‌ای دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان