جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

افتتاح نخستین مرکز مخصوص تخلیه مواد مخدر از بطن قاچاقبران مواد مخدر در کابل

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله اعلام کرده که نخستین مرکز مخصوص تخلیه مواد مخدر از بطن مظنونین بازداشت شده در قاچاق مواد مخدر در داخل محوطه معینیت مبارزه با مواد مخدر این وزارت گشایش یافته است.

وزارت داخله امروز چهارشنبه(26سرطان) در یک خبرنامه گفته است، این مرکز به هدف تخلیه مواد مخدر قاچاقبرانی که مواد مخدر را می‌خواهند در بطن‌شان به خارج از کشور انتقال دهند و سپس از سوی پولیس بازداشت می‌شوند، ایجاد گردیده است.

mod

محمد هاشم اورتاق، معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امورداخله حین گشایش این مرکز گفته است که قبل از این، طی یک روند طولانی، مواد مخدر از بطن قاچاقبران تخلیه می‌شد که این امر سبب یک سلسله مشکلات گردیده بود.

اورتاق افزوده است که با ایجاد این مرکز، نه تنها برای مسئولین پولیس سهولت ایجاد شده، بلکه حقوق بشری مظنونین بازداشت شده نیز در این مرکز حفظ می‌گردد.

گفتنی است این مرکز به کمک مالی موسسه UNODC به مبلغ ۱۲۰ هزار دالر امریکایی در دو بخش مردان و زنان ایجاد گردیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان