جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون انتخابات اعتبارنامه 17 نامزد انتخابات ریاست جمهوری را توزیع کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل انتخابات امروز اعتبارنامه 17 نامزد انتخابات ریاست جمهوری را توزیع کرد.

این کمیسیون امروز دوشنبه(24سرطان) در یک نشست خبری با حضور رسانه‌ها، اعتبارنامه 17 نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را توزیع کرد.

iec

در میان 18 نامزد انتخابات ریاست جمهوری، غلام فاروق نجرابی در اعتراض به ادامه کار و فعالیت حکومت، از گرفتن اعتبارنامه کمیسیون مستقل انتخابات خودداری کرد.

حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون مستقل انتخابات در این مراسم گفت، قرار بود که اعتبارنامه نامزدان انتخابات ریاست جمهوری را سه روز قبل توزیع کنند، اما نظر به لوایح بسیار مهمی که آن را تصویب می‌کردند، این کار به عقب افتاد.

خانم نورستانی تعهد سپرد که کمیسیون انتخابات با بی‌طرفی و استقلالیت تمام روند برگزاری انتخابات را تکمیل می‌کند.

در همین حال عصمت‌الله مل، معاون کمیسیون انتخابات می‌گوید که این کمیسیون چگونگی استفاده از دستگاه بایومتریک را در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه تصمیم اتخاذ شده تا در روز انتخابات، طوری از سیستم بایومتریک استفاده شود که فهرست الکترونیکی رأی‌دهندگان در ماشین‌های بایومتریک نصب شده و پس از وارد شدن شماره استیکر و موجودیت نام رأی‌دهنده در فهرست، بتواند رأی دهد.

این در حالی است که کمیسیون مستقل انتخابات امروز از تصویب بودجه انتخابات پیش‌رو ریاست جمهوری نیز خبر داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان