جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

خواست نی از وزارت داخله برای بررسی رفتار غیرقانونی مدیر زندان تخار با خبرنگاران

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نی، حمایت‌کننده رسانه‌های آزاد افغانستان می‌گوید که وزارت امورداخله با احترام به حق دسترسی به اطلاعات، برای خبرنگاران در ولایت تخار اجازه‌ی پوشش آنچه در زندان این ولایت می‌گذرد را داده و پس از آن، رفتار غیرقانونی مدیر زندان تخار را که مانع دسترسی خبرنگاران به اطلاعات شده، به گونه‌ی جدی بررسی کند.

nai

نی امروز پنج‌شنبه(20سرطان) با نشر یک اعلامیه گفته است، شماری از خبرنگاران در ولایت تخار مدعی اند که مدیر زندان این ولایت مانع تهیه‌ی گزارش و تصویربرداری از اعتصاب زندانیان شده است.

یکی از خبرنگاران ولایت تخار امروز به دیدبان رسانه‌های نی گفته است، شماری از خبرنگاران برای پوشش خبری اعتصاب زندانیان به زندان ولایت تخار رفته بودند، اما مدیر این زندان اجازه‌ی مصاحبه با زندانیان را به خبرنگاران نداده است.

به گفته نی، این خبرنگار مدعی است که مدیر زندان به خاطر این‌که مشکلات زندانیان به بیرون از زندان منتقل نشود، مانع صحبت خبرنگاران با زندانیان شده است.

گفتنی است از دو روز به این‌سو زندانیان زندان ولایت تخار دست به اعتصاب زده‌، دروازه‌ی زندان را به روی ماموران امنیتی بسته و اجازه‌ی ورود به داخل زندان را نمی‌دهند. زندانیان از مدیر محبس به دلیل کم‌کاری و عدم توجه به مشکلات خود شکایت دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان