جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

عبدالله: نشست بین‌الافغانی قطر یک قدم خوب در روند صلح افغانستان است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی می‌گوید، نشست بین‌الافغانی قطر یک قدم خوب در روند صلح افغانستان می‌باشد و انتظار دارد که این تلاش‌ها، زمینه گفتگوهای مستقیم میان حکومت افغانستان و طالبان را فراهم نماید.

بر اساس یک خبرنامه ریاست اجرایی حکومت، داکتر عبدالله این اظهارات را امروز چهارشنبه(19سرطان) در دیدار با مارکوز پوتزیل، نماینده ویژه آلمان در امور افغانستان و پاکستان و پیتر پروگل، سفیر آن کشور در افغانستان مطرح کرده است.

abdullah

در این دیدار، دو طرف درباره نتایج نشست بین‌الافغانی در قطر، پیشرفت‌ها در مذاکرات صلح و آماد‌گی‌ها در قسمت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفتگو کرده‌اند.

آقای پوتزل در این دیدار نشست بین‌الافغانی قطر را یک گام مثبت ارزیابی کرده، از ادامه همکاری‌های کشورش در افغانستان اطمینان داده است. وی اظهار امیدواری کرده که تلاش‌های آلمان در ارتباط به صلح افغانستان نتیجه‌ بدهد.

داکتر عبدالله نیز ضمن قدردانی از نقش سازنده و موثر آلمان در افغانستان، به خصوص در راستای استقرار صلح و ثبات در کشور، نشست بین‌الافغانی قطر را یک قدم خوب در روند صلح افغانستان دانسته، تاکید کرده است که حکومت افغانستان انتظار دارد این تلاش‌ها زمینه گفتگوهای مستقیم میان حکومت و طالبان را فراهم نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان