جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

نماینده ویژه آلمان: نشست بین‌الافغانی دوحه قناعت‌بخش بود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مارکوس پوتزل، نماینده ویژه آلمان برای افغانستان و پاکستان می‌گوید که نشست بین‌الافغانی دوحه قناعت‌بخش بوده است.

mofa 2

وزارت خارجه افغانستان امروز چهارشنبه(19سرطان) با نشر یک خبرنامه گفته است که پوتزل این اظهارات را در دیدار با صلاح‌‌الدین ربانی، سرپرست این وزارت بیان کرده است.

در این خبرنامه آمده است، پوتزل در این دیدار گزارش کامل گفت‌وگوهای بین‌الافغانی دوحه را به صلاح‌الدین ربانی گزارش داده، و این نشست را بسیار قناعت‌بخش خوانده است.

وی خاطرنشان کرده است که “این مرحله، مرحله‌ی اعتمادسازی میان طرف‌ها بود که موفق شده‌اند؛ مرحله بعدی نشست بین‌الافغانی جامع‌تر و پردست‌آوردتر خواهد بود.”

در این دیدار، صلاح‌الدین ربانی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های آلمان به ویژه بنیاد برگاف برای صلح افغانستان، پیشینه‌ی آلمان برای میانجی‌گری در افغانستان را عالی خوانده است.

گفتگوهای دو روزه بین‌الافغانی که با میانجی‌گری آلمان و میزبانی قطر برگزار شد، روز دوشنبه(17 سرطان) با نشر یک قطع‌نامه مشترک پایان یافت. این قطع‌نامه مشترک با استقبال حکومت افغانستان نیز مواجه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان