جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

افتتاح برنامه توزیع سراسری مواد غذایی و غیرغذایی به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث اعلام کرده که برنامه توزیع سراسری موادغذایی، غیرغذایی و پول نقد به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی افتتاح شده است.

مطیع‌الله صافی، معین مالی و اداری این وزارت امروز سه‌شنبه(18سرطان) حین افتتاح این برنامه در کابل گفته است، این برنامه همزمان با کابل، امروز در ولایت‌های هرات، بدخشان، ارزگان، بادغیس و بامیان راه‌اندازی شده است.

kabul

به گفته او، این روند الی تاریخ 25 سرطان در همه ولایت‌ها تطبیق می‌شود.

صافی افزود، این وزارت در هر ولایت 100 خانواده متضرر که مجموعا 23 هزار و 800 تن در سطع کشور می‌شود را تحت پوشش قرار داده، به آن‌ها مواد غذایی، غیرغذایی و پول نقد توزیع می‌کند.

این در حالی است که به گفته وزارت دولت در اموررسیدگی به حوادث، از اول حمل تاکنون برای 33 هزار خانواده آسیب‌دیده، مواد غذایی، برای 11 هزار و 88 خانواده آسیب‌دیده مواد غیرغذایی و برای 2 هزار و 245  خانواده دیگر پول نقد توزیع نموده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان