جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

انتخابات تعیین منشی و نایب منشی مجلس نمایندگان بار دیگر بی‌نتیجه پایان یافت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اعضای مجلس نمایند‌گان نتوانستند بار دیگر در انتخاب منشی و نایب منشی این مجلس موفق شوند.

Parliament

در انتخابات امروز شنبه(15سرطان) هیأت اداری مجلس نمایندگان برای انتخاب منشی و نایب منشی این مجلس، نامزدان این دو پست می‌بایست بر اساس نصاب آرای 50 جمع یک نمایندگان، ۱۱۰ رأی به دست می‌آوردند که هیچ یک از این نامزدان موفق به کسب آن نشدند.

برای کرسی منشی مجلس محمدکریم اتل، زهره نوروزی، عبدالرووف انعامی، میرداد نجرابی و عزیزالله الفتی نامزد بودند که در نتیجه انتخابات، آقای اتل ۶۲ رأی، خانم نوروزی ۱۰ رأی، انعامی ۴۶ رأی، نجرابی ۴۵ رأی و الفتی ۴۱ رأی به دست آوردند.

در انتخابات کرسی منشی مجلس سه رأی سفید و ۱۱ رأی باطل نیز استفاده شده بود. در نهایت قرار شد دور دوم انتخابات میان نامزدانی که بیشترین آرا را کسب کرده‌اند،(محمدکریم اتل و عبدالرووف انعامی) برگزار شود.

در این میان عبدالنصیر فراهی با ۳۷ رأی، نیلوفر کوفی با ۶۹ رأی و جاوید صافی با ۷۹ رأی نیز موفق نشدند به کرسی نیابت منشی مجلس تکیه بزنند. انتخابات نایب منشی با  ۱۷ رأی سفید و ۱۶ رأی باطل نیز همراه بود و دور دوم انتخابات میان جاوید صافی و نیلوفر کوفی برگزار می‌شود.

این در حالی است که انتخابات تعیین منشی و نایب منشی مجلس نمایند‌گان وارد پنجمین روز خود شده است.

انتخاب هیأت اداری دور هفدهم مجلس نمایندگان از پر چالش‌ترین انتخابات هیأت اداری این مجلس تاکنون بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان